Biznesa pasaulē veiksmes atslēga ir unikalitāte, aktualitāte un publikas piesaiste. Uzņēmumi nepārtraukti meklē inovatīvus veidus, kā piesaistīt jaunu auditoriju un veidot atpazīstamību. Stāsts par to, kā pamanīt iespējas, kas ir mums apkārt, un izmantot tās jaunu virsotņu sasniegšanai.

Niks Jansons, Latvijas Universitātes (LU) Biznesa inkubatora absolvents, ir pārdošanas, klientu piesaistes un mārketinga uzņēmuma NJ Media dibinātājs. Savā profesionālajā karjerā Niks ir sasniedzis daudz. Neatlaidība, mērķtiecība un ambiciozitāte ir vedusi uz panākumiem. Ne par velti Niks ir iekļuvis prestižajā sarakstā “Forbes 30 under 30”. Niks ir ieguldījis daudz laika, smaga darba un vienmēr meklējis jaunus veidus, kā attīstīt savu uzņēmumu. Šobrīd tā ir video publicēšana YouTube kanālā Niks Jansons.

Katram uzņēmumam ir svarīga atpazīstamība, taču, lai tā tiktu iegūta, nepieciešams būvēt auditoriju, piesaistīt jaunu publiku. Šādi arī radās ideja par video publicēšanu. Tā bija joma, kura sniedza jaunas iespējas un nebija vēl tik nopietni apgūta, jo, lai gan video kanālā tika publicēti vairākus gadus, tas netika darīts pietiekami nopietni. Niks ar komandu saskatīja regulāras YouTube aktivitātes nepieciešamību, tādēļ atsāka pievērsties šai jomai. Uzņēmējs uzsver, ka pats grūtākais ir nebaidīties, tā ir lielākā problēma, ar ko sākumā saskaras tie, kas izvēlas atrādīt sevi, savu produktu un video lielai auditorijai. Kad bailes pārvarētas, jāstrādā pie tā, lai materiāls ir oriģināls un netiek, kaut netieši, kopēts cits satura veidotājs. Svarīgi izveidot savu identitāti un pie tās pieturēties. Nika darbadienas ir ļoti aizpildītas, tāpēc YouTube kanāla uzturēšanas procesā svarīga nopietna plānošana un darbu dalīšana, piemēram, montēšanas pienākumu atstāšana citiem kolēģiem. Ideju ģenerēšana ir paša uzņēmēja stiprā puse, kurā Niks var radoši izpausties gan plānošanā, gan filmēšanas telpā. Viennozīmīgi var teikt, ka katrā video tiek ieguldīts milzīgs darbs, bet pēc Nika domām, tas atmaksājas. Arī pašlaik tiek virzītas dažādas idejas par saturu, ko publicēt. Dažas no tām saistītas ar lielāku auditorijas piesaisti, ko varam sagaidīt turpmākajā nākotnē.

Šis ir tikai mazs aspekts no tā, kas pierāda Nika tieksmi pēc attīstības, un  atspoguļo smago ceļu līdz sasniegumiem. Ar pašiem pirmsākumiem Biznesa inkubatorā, ko Niks raksturo kā labu atspēriena punktu jaunām pieredzēm un zināšanu ieguvei, līdz biznesa uzplaukumam, attīstībai un sasniegumiem, viscaur plūst uzņēmēja neatlaidības un mērķtiecības gars, kā arī apziņa, ka viss ir iespējams.

Jāpiebilst, ka Niks atbalsta jaunos uzņēmējus arī šobrīd – ne tikai esot LU Biznesa inkubatora mecenātam, bet arī apmācot inkubatora dalībniekus pārdošanas un mārketinga nozarē.

Ja arī tu vēlies atbalstīt jaunos uzņēmējus savā ceļā uz biznesa idejas attīstību, aicinām kļūt par LU Biznesa inkubatora mecenātu un mentoru. Vairāk var uzzināt, sazinoties biznesainkubators@lu.lv.

 

Par inkubatoru 

Inkubators ir izveidots un darbojas, pateicoties mecenātu, Latvijas Universitātes un LU BVEF atbalstam. LU Biznesa ideju fondu atbalsta Latvijas un ārzemju uzņēmumi un privātpersonas, kuru vidū ir Džons Medveckis, Driehaus ģimene, LMT Retail&Logistics, Inbox.lv, 4finance, Accenture Baltics, Luminor Latvija, Evita Lune, Aija Lāce u.c. Mecenātu ieguldījumus LU Biznesa ideju fondā administrē Latvijas Universitātes fonds, kas ir respektabla filantropijas organizācija un rūpējas par izciliem, centīgiem studentiem, maģistrantiem, doktorantiem, pedagogiem, zinātniekiem, kā arī atbalsta izcilus izglītības, zinātnes, sporta un kultūras darbiniekus un projektus sadarbībā ar izglītību atbalstošiem mecenātiem un partneriem.

Dalīties