“Jautājums pašlaik ir par to, vai laikā, kad daudzas ēdināšanas iestādes cīnās par izdzīvošanu un būtiski samazinājušies ienākumi, vai tās būtu gatavas uzņemties risku ieviest savā preču klāstā jaunu produktu vai turēties pie jau ierastā!?” pārdomās dalījās Marta, atzīstot, ka “My Food Intelligence” ir saistīts ar pārtikas ražošanu un vēl šobrīd nav skaidrs, kā pandēmija ietekmēs produkta attīstību laikā, kad ēdināšanas nozare piedzīvo krīzi.
Pandēmijas laikā Marta atzīst, ka šobrīd liela nozīme ir produkta popularizēšanai digitālajā vidē, kā arī tā ir iespēja komunicēt ar savu auditoriju sociālajos tīklos. „Protams, iespējas rodas arī tad, kad ierobežojumu dēļ cilvēki nekur citur nevar iegādāties preces kā tikai internetā. Iespējas rodas arī savu produktu pielāgojot jaunajam pandēmijas dzīvesveidam, izprotot cilvēku vēlmes un vajadzības.”
Marta uzsver: „Pandēmijas laiks noteikti paver daudz jaunas, iepriekš neizzinātas iespējas. Jāatceras arī, ka dzīve pēc pandēmijas noteikti būs izmainījusies - cilvēki pārmaiņu laikā ir spiesti meklēt jaunas iespējas un risinājumus. Liela daļa sabiedrības arī saskata pandēmijas laiku kā iziešanu no skriešanas “vāveres ritenī” un iespēju vairāk laika veltīt īstajām vērtībām. Pēc tam noteikti paliks jautājums, kāpēc visu turpināt, kā agrāk, ja arī šīm pārmaiņām līdzi nāk pozitīva ietekme daudzu dzīvēs.”
“My Food Intelligence” ir veselīgo augu valsts saldumu ražotājs.
Komanda rudens sezonas astoņu nedēļu noslēgumā “Demo dienā” ieguva otro vietu un 3500 EUR naudas balvu savas idejas tālākai attīstībai.
Ja arī tev ir ideja vai vēlme pievienoties LU studentu Biznesa inkubatoram, realizēt savu ideju pelnošā biznesā, iegūt jaunu pieredzi un zināšanas, tieši šobrīd ir īstais laiks, jo esam uzsākuši pavasara sezonas uzņemšanu. Par visu vairāk lasi šeit.
Raksts tapis sadarbībā ar inkubatorā realizēto #futurecreators programmu, raksta autors: Daniels Balodis