Šīs programmas ietvaros jaunuzņēmumiem sešus mēnešus būs iespēja mācīties un gūt starptautisku pieredzi no PwC nozaru ekspertiem, satikt dažādu uzņēmumu lēmumu pieņēmējus, kā arī iegūt noderīgus kontaktus CEE reģionā un ārpus tā.
“Mēs esam atvērti visiem inovatīvajiem un radošajiem uzņēmumiem un viņu piedāvātajām idejām, kas atbilst mūsu klientu tehnoloģiskajām vajadzībām un problēmām, ar kurām saskaramies ikdienā. Šoreiz lūkojamies pēc jaunuzņēmumiem automatizācijas, blokķēdes apdrošināšanas un reģistrēšanas, mākslīgā intelekta, finanšu tehnoloģiju, klientu pieredzes un e-komercijas jomās,” saka PwC Startup Collider projektu vadītāja Polijā Magdalena Kwoska.
Abas iepriekšējās PwC Startup Collider sesijas noslēdzās ar vairāku uzņēmumu veiksmes stāstiem, kuriem izdevās ievērojami paplašināt savu biznesu dažādās pasaules valstīs.
Dalība programmā ir bez maksas un pieteikties ir aicināti jaunuzņēmumi no visas pasaules. Pieteikumu iesniegšanas termiņš ir 8. decembris, un tos var iesniegt tiešsaistē vietnē startupcollider.pwc.com.
Visi pieteikumi līdz martam tiks rūpīgi izvērtēti un interesantākos PwC eksperti aicinās uz intervijām klātienē vai tiešsaistē. Savukārt februāra beigās tiks paziņoti 15 jaunuzņēmumi, kuri piedalīsies 6 mēnešus garajā programmā, kas ilgs no marta līdz septembrim un noslēgsies ar demo dienu. Galvenie atlases kritēriji – validēts B2B vai B2C risinājums, kas ir gatavs tirgum un ar mērķi paplašināties CEE reģionā.