28. novembrī LU Biznesa inkubators aicināja studentus uz atvērto lekciju, Ekonomikas un Vadības fakultātē, ar lielākās sociālo mediju aģentūras Baltijā ’’Inspired Digital’’ projektu direktoru Rūdolfu Andersonu.

 

’’Inspired Digital’’ ir pirmā un lielākā sociālo mediju aģentūra Baltijas valstīs, kas nodrošina klientu klātbūtni un aktivitātes visos sociālo mediju kanālos: Facebook, Twitter, draugiem.lv, YouTube, Foursquare, Instagram, Pinterest, Tumblr u.c.  Šobrīd ’’Inspired Digital’’ ikdienā strādā ar vairāk nekā 20 dažādiem zīmoliem gan Latvijā, gan visā Baltijā, kuru vidū ir vairāku biznesa nozaru līderi.

Lekcijas laikā uzzinājām, ka:

·          Sociālie mediji ir populārākais laika pavadīšanas laiks interneta vidē. Lai arī sociālajos medijos vērojama reģistrācijas samazināšanās, tomēr aktivitāte šajos tīklos aizvien pieaug.

·         Statistika apliecina, ka jaunieši interneta vidē pavada tikpat daudz laika kā skatoties televīziju.

·         Uzņēmuma reklāmai jābūt saistošai, lai tā uzrunātu interesentus jeb sekotājus interneta vidē.

·          Reklamējot uzņēmuma produktu vai pakalpojumus, svarīgi izprast auditorijas vajadzības un intereses, lai reklāma nebūtu kaitinoša un uzbāzīga.

·         Svarīgi apspēlēt aktualitātes, iesaistīt patērētāju aktivitātēs un veidot personīgu kontaktu ar auditoriju, lai patērētājs pats reklamētu produktu tālāk.

·          Izveidojot savu lapu sociālajos medijos, jāņem vērā laiks, kurā uzņēmuma ziņu apskatīs un izlasīs pēc iespējas vairāk cilvēki. Latvijā šis laiks, tāpat kā daudzviet pasaulē ir pēcpusdiena pēc plkst. 16.00 un vēls vakars ap 23.00.

·         Informāciju sociālajos tīklos vajadzētu publicēt regulāri, publiskā vidē ir svarīgi laicīgi atbildēt uz jautājumiem, lai izvairītos no pārpratumiem un negatīvas reklāmas.

·         Reklāmu nevajadzētu ievietot lapā, kur reklāma pēc satura varētu neiederēties.

·         Tiem, kas vēlas savu uzņēmumu reklamēt izmantojot sociālos medijus, vajadzētu apsvērt to, cik lielu ieguldījumu atvēlēt, lai uzturētu reklāmu. Lielākie uzņēmumi šādam nolūkam atsevišķi algo darbiniekus, kas seko aktualitātēm un atbild uz jautājumiem 24 stundas diennaktī, šāda taktika ir pat vajadzīga, domājot par uzņēmuma reklāmas perspektīvām ilgtermiņā.

 

Atvērtajā lekcijā piedalījās vairāk kā 40 interesentu. Lekcijā studenti uzzināja informāciju par sociālajiem medijiem, kā arī saņēma atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem. 

 

Dalīties

Saistītais saturs

Iespēja pieteikties biznesa idejas attīstīšanai un atbalstam pirms studijām
15.07.2021.

Iespēja pieteikties biznesa idejas attīstīšanai un atbalstam pirms studijām