Starp idejām, kuras, iespējams, jau šogad taps par LU studentu Biznesa inkubatora dalībnieku veiksmes stāstiem, ir apsildāms apģērbs ar iebūvētu bluetooth tehnoloģiju, naturālās kosmētikas ražošana, mēbeļu ražošana no PET pudelēm un modulāru konstruktoru ražošana, latviešu valodas apguves video kursa izveide, gudrā siltumnīca un vēl 70 idejas. SEZONAS DALĪBNIEKU PIRMĀS TIKŠANĀS FOTO GALERIJA >>
Populārākās jomas, kurās šosezon savu biznesu attīstīs teju puse inkubatora dalībnieku (36 komandas), ir IT (11), dizains (12) un tekstils (13), savukārt 10 dalībnieki plāno attīstīt inovācijas izglītībā un tehnoloģijās. Vairāk statistikas par šīs sezonas inkubatora uzņemšanas rezultātiem infografikā zemāk.
No dzīvesstila biznesa līdz uzņēmumam ar globālu potenciālu
Biznesa inkubācijas laikā jaunieši, kuri ir tikko sākuši attīstīt savu biznesa ideju, ar inkubatora atbalstu varēs nonākt līdz minimālam dzīvotspējīgam produktam (minimum viable product, MVP) un pirmajai pārdošanai, savukārt jaunie uzņēmēji, kuri inkubatorā darbojas jau otro gadu, piedalīsies jaunizveidotajā pirms-akselerācijas programmā. “Tie ir uzņēmēji, kuri jau ir izveidojuši produktu vai pakalpojumu un gūst stabilus ieņēmumus no pārdošanas. Mūsu mērķis ir palīdzēt viņiem no tā saucamā dzīvesstila biznesa (lifestyle business) attīstīties par uzņēmumiem ar globālu potenciālu, lai pēc inkubatora absolvēšanas viņi var saņemt investīcijas vai ir gatavi startēt pasaules līmeņa biznesa akseleratoros,” stāsta LU studentu Biznesa inkubatora vadītājs Mikus Losāns. Programmas laikā inkubatora eksperti un pieredzējušie startup jomas speciālisti uzsvaru liks uz jauno uzņēmēju domāšanas paplašināšanu un biznesa modeļa pielāgošanu globālā tirgus prasībām.Pieteikumu statistika LU studentu Biznesa inkubatorā 2016
Create your own infographics
Create your own infographics