Pinaceja

Ideja

Priežu čiekuru sīrupu ražošana.

Stāsts

Pinaceja ir programmas "Studenta uzņēmēja gars" dalībnieki, kas savu biznesa ideju attīstīja studiju kursa "Uzņēmējdarbības ekonomika" laikā. Š.g. jūnijā komanda kļuva par vienu no četrām uzvarētājkomandām, kas ieguva LU Biznesa ideju fonda finansējumu un iespēju četrus mēnešus attīstīt savu ideju LU studentu Biznesa inkubatorā.

Komandas līderis Aleksandra Hrisanfovs stāsta, ka pirms dalības programmā ir domājis par savu biznesu un meklējis idejas. "Domāju atvērt kafejnīcu, bāru vai klubu, tad vēlāk, kad sāku nodarboties ar sportu, domāju ražot speciālu apģērbu parkour sporta kultūras piekritējiem," atmiņās dalās Aleksandrs.

"Ideja par čiekuru ievārījumu radās pavisām spontāni - ar komandu ilgi nevarējām atrast ideju, ko attīstīt - ideju par bezkontakta automazgāšanas servisa ieviešanu LV un sabalansēta uztūra kafejnīcas atvēršanu atmetām dažādu iemeslu dēļ. Tajā dienā mana māsa atnēsa mājās skaisto čiekuru, un es aizdomājos - cik bagāta ir mūsu valsts ar šiem produktiem. Un tos neviens neizmanto! Ātri sameklēju, ko var uztaisīt no čiekuriem, un voila - tagad piedāvājam Latvijas iedzīvotājiem mūsu priežu čiekuru sīrupus.

Kā Jūs redzat šo savu ideju pēc 5 gadiem? Pēc 10 gadiem?

"Pinaceja" ir nopērkāma visos Latvijas lielveikālos un kļūst par Latvijas sīmbolu - tādā pašā līmenī, kā Latvijas Balzams.

Uzņēmējdarbība, mūsuprāt, ir...

"Vienlaikus vissarežģitākais un interesantākais process, kuru esmu pieredzējis," saka Aleksandrs. "Ideāls uzņēmējs vienmēr dzīvo ar savu ideju un dara visu, lai to realizētu. Ideāls bizness ir tāds, kas pielāgojas un attīstās un kopā ar to attīstas arī biznesa autors."

Komanda

Aleksandrs Hrisanfovs
Violetta Jacenko
Vitālija Muhina
Mazens Zibara