“Green HExagon” programmas mērķis ir veidot nozīmīgas un ilgtspējīgas idejas nākotnes jaunuzņēmumiem. Tās ietvaros dalībniekiem būs iespēja gūt pieredzi no starptautiskiem mentoriem un ekspertiem, kā arī tīkloties ar komandām no citām dalībvalstīm. Programmas noslēgumā idejas tiks prezentētas noslēguma pasākumā un žūrija izvēlēsies savus favorītus, kuri saņems grantus savas idejas attīstībai.
“Programma “Green HExagon” Latvijā pirmo reizi norisinājās 2023. gadā, un līdz šim tajā piedalījušies vairāk nekā 170 dalībnieki no Latvijas, Igaunijas, Austrijas un Čehijas. Esam gandarīti arī šogad turpināt šo iniciatīvu, sniedzot iespēju vēl plašākam interesentu lokam attīstīt savas biznesa idejas. Ja vēl neesi atradis savu ideālo biznesa ideju, aicinām 29. janvārī piedalīties tiešsaistes ideāciju pēcpusdienā, lai apgūtu praktiskas ideju radīšanas metodes,” norāda Latvijas Universitātes Attīstības un sadarbības centra vadītāja Liene Bērziņa.
Programmā piedalīties aicināti studenti, absolventi, darbinieki un pētnieki no Latvijas Universitātes, Rīgas Stradiņa universitātes, Tartu Universitātes (Igaunija) un Vīnes Noištates Lietišķo zinātņu universitātes (Austrija), kā arī komandas, kurās ir vismaz puse dalībnieku pārstāv šīs universitātes.
“Rīgas Stradiņa universitātē jau ilgstoši piedāvājam studentiem apgūt uzņēmējdarbību un attīstīt savas idejas biznesa inkubatorā B-Space, un šogad priecājamies piedāvāt iespēju to darīt arī starptautiskā līmenī, mācoties no mentoriem un tīklojoties ar dalībniekiem no Austrijas un Igaunijas universitātēm. Mūsu mērķis ir veicināt ne vien veicināt inovāciju kultūru Latvijā, bet arī atbalstīt jaunuzņēmumu rašanos, kas spēj tirgū ievest ilgtspējīgus produktus un pakalpojumus. Esam pārliecināti, ka programma būs izcila augsne inovatīvām un jaudīgām idejām,” atklāj RSU Inovāciju centra direktore Līga Žūka.
“Green HExagon” programma noritēs tiešsaistē četru mēnešu garumā, no februāra līdz jūnijam. Tās laikā dalībnieki, pieredzējušu pasniedzēju vadībā, izzinās tādas tēmas kā ideju radīšana, tirgus izpēte, biznesa un finanšu modeļi, mārketings, produktu vai pakalpojumu dizains un prezentēšanas māksla. Tāpat apmācību laikā tiks organizēti vairāki tīklošanās un mentoringa pasākumi.